Wednesday, April 13, 2011

Firework^_^

Best lagu nie....cam bagi kite semangat lam diri~~
Cube hayati~~

suke suke suke

ari nie kan...bukan nk citer pe kan.....nk citer la...
kiter hidup kiter kan jumpe macam2 ragam...
mesti kadang2 kiter rase geram, kiter rase suke, tapi kadang kite
appy sebab ade perkara yg appy..tp dalam mase same ade jugak yg sedih...
sbb ade sesetangah x paham isi hati kiter....
tapi kan..kiter kene jugak teruskan hidup ni....


mungkin kiter nak sume indah kan...tp lam mase yg same 
perkare yg kiter taknak akan datang jugak...
tu adalah takdir..atau mgkin jalan yg kiter pilih....
kiter x pasti ape yang kiter buat kekadang~~~


tp kan..yg paling best biler kiter dapat buat pe yg kiter suke...
ape yg aku paling suke buat,,,,jalan2 dekat pantai....
tu mmg best...tenang je hati kalo duk tepi pantai....
haha...dtglah angin jiwang mase tu.....
kadang2 kalo kiter duk sorang2 mesti rase sunyi...
tp kadang2 kiter terpikir jugak nasib kiter kan....
kenape aku jadik macam ni...
kenape die jadi macam tu???
nie sume kuase tuhan....
setiap yg DIA cipta ade kelebihan masing2..
kiter mgkin x sedar kat mane kelebihan kiter...
cube kiter pikir..mane kelebihan kiter...
mgkn kiter x terpikir kann.....
haha....slalu terlebih taip..ni sebab slalu taip camni..
haha....


kadang2 kan...kiter x terpikir orang tu camne kan...
mmg kiter x jangke die tu camne kan....
tp kiter buat la kebaikan..maksudnyerr..
kiter buat la perkare yang terbaik buat kiter...
buang segala perkara negatif dari kiter...


arap sume perkare baik saje berlaku lam diri kiter...
yg negatif tu mintak dijauhkan~~
aminnnn......

Sunday, April 10, 2011

layan citer nie jum~~

adeh~~~
nasib nasib~~
nak citer nie...cuciter cuciter....wawawa tu la ayat kuar dr mulut dak2 cb....
maklumlah suke sangat tgk cite kak limah tu......wawawawa
adeh~~~ asyik saket je nie............ kiter bace kisah lawak nak??????/
busan la nak citer nie...sal xde pe nk citer


huhu..jum kite bace ni jap~~hehe





Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka ayam akan memakannya. Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah pulih ataupun tidak.
Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?
Lelaki : Ya doktor.
Doktor : Siapa kamu sebenarnya.
Lelaki : Saya ini manusia doktor.
Doktor : Ya ke? Bukan jagung?
Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.
Doktor : Kamu takut dengan ayam?
Lelaki : Tidak doktor.
Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.
Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.
Doktor : Apa dia?
Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia.
Doktor : “??$$?