Sunday, April 10, 2011

layan citer nie jum~~

adeh~~~
nasib nasib~~
nak citer nie...cuciter cuciter....wawawa tu la ayat kuar dr mulut dak2 cb....
maklumlah suke sangat tgk cite kak limah tu......wawawawa
adeh~~~ asyik saket je nie............ kiter bace kisah lawak nak??????/
busan la nak citer nie...sal xde pe nk citer


huhu..jum kite bace ni jap~~hehe





Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka ayam akan memakannya. Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah pulih ataupun tidak.
Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?
Lelaki : Ya doktor.
Doktor : Siapa kamu sebenarnya.
Lelaki : Saya ini manusia doktor.
Doktor : Ya ke? Bukan jagung?
Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.
Doktor : Kamu takut dengan ayam?
Lelaki : Tidak doktor.
Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.
Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.
Doktor : Apa dia?
Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia.
Doktor : “??$$?

No comments:

Post a Comment